Mokamos paslaugos
Bendros aptarnavimo nuostatos:
- Klientas pareiškia, kad yra informuotas apie tai, jog įrenginyje esančių duomenų, informacijos,
programų ir specialios konfigūracijos nustatymų, vykdant gedimo šalinimo darbus, gali būti
neįmanoma išsaugoti ir jie gali būti prarasti. iDeal Servisas neatsako už gedimo šalinimo metu
įvykusį duomenų praradimą.
- Dalių ar viso įrenginio keitimo atveju išlieka galioti pradinio įrenginio garantija. Senasis
įrenginys ar pakeistos dalys negrąžinamos.
- Negarantiniams įrenginiams atsisakius remonto bus taikomas diagnostikos mokestis: 43 € „Mac"
įrenginiams, 33 € „iOS" ir kitiems įrenginiams.
- Vykdant aptarnavimo ir gedimo šalinimo darbus, gali tekti pašalinti Įrenginyje esančią
informaciją, SIM korteles, apsaugines plėveles ar kitus priedus.
- Klientas sutinka, kad iDeal servisas atliktų tokius informacijos ir/ar priedų pašalinimus, jei to
reikia aptarnavimo darbų atlikimui, ir yra informuotas, kad gali būti atvejų, kad informacijos ar
priedų nebus galima atstatyti į pirminę padėtį po darbų atlikimo.
- Klientas asmeniškai atsako už įrenginio duomenų atsarginių kopijų padarymą ir išsaugojimą
ir/ar Įrenginio duomenų perkėlimą į kitas laikmenas, įrenginius ir/ar nuotolines saugyklas.
- Servise galima užsakyti įrenginio duomenų perkėlimo paslaugą už papildomą mokestį, tačiau
net ir įrenginio duomenų perkėlimo paslaugos užsakymo atveju, iDeal negarantuoja, kad Iįrenginio
duomenis bus įmanoma perkelti ir/ar atstatyti. Jeigu užsakius paslaugą, įrenginio duomenų nėra
galimybės perkelti, mokestis neimamas.
- Jei klientas neatsiima prekės per 6 mėn., iDeal servisas turi teisę prekės ilgiau nebesaugoti.
- Pristačius įrenginį į iDeal autorizuotą serviso centrą garantiniam aptarnavimui, gedimo
šalinimo būdus ir tvarką turi teisę nustatyti iDeal LT, vadovaujantis gamintojo numatytomis
taisyklėmis.