Dėmesio! Savo įrenginio remonto būseną visuomet galite pasitikrinti ir internetu - www.ideal.lt/tikrinimas
Garantinio aptarnavimo sąlygos
- Visiems „Apple“ produktams yra taikoma 12 mėn. tarptautinė gamintojo garantija, kuri yra skaičiuojama nuo įrenginio įsigijimo datos ir galioja tiek fiziniams, tiek juridiniams asmenims. ES reglamentuotas privalomas minimalus 24 mėn. garantijos terminas galioja tik fizinių asmenų įsigytiems „Apple“ produktams (jei produkto įsigijimo šalis Lietuva). Daugiau apie „Apple“ taikomas garantinio aptarnavimo ir įrenginio naudojimo sąlygas galite sužinoti čia.
- Visiems mūsų kitiems (ne „Apple“) parduodamiems produktams yra suteikiama 24 mėn. garantija, kuri galioja fiziniams asmenims. Juridiniams asmenims yra taikoma gamintojo garantija, kurios terminas yra nustatomas kiekvieno gamintojo atskirai.
- Sugedus prekei, dėl garantinio remonto atlikimo Jūs galite kreiptis į mūsų servisą arba artimiausią iDeal saloną. Kur galite pristatyti savo įrenginį garantiniam aptarnavimui, rasite čia.
- Pristatant „Apple“ „iPad“ ir „iPhone“ įrenginius, būtina atjungti „Find My iPhone“ funkciją, kitaip Jūsų įrenginio negalėsime priimti garantiniam aptarnavimui. Daugiau apie „Find My iPhone“ funkciją galite sužinoti čia.
- Servisas neatsako už Jūsų įrenginyje esančius duomenis, tad prieš pristatant įrenginį į servisą, rekomenduojame atlikti atsarginę duomenų kopiją. Kaip tai atlikti, galite sužinoti čia.
- Pateikdamas prekę remontui, Jūs būtinai privalote pateikti galiojantį prekės įsigijimą patvirtinantį dokumentą (kvitą arba sąskaitą-faktūrą).
- Garantija teikiama tik prekei, kurios konstrukcija ir komplektacija yra nepakeista paties vartotojo.
- Pakaitinei daliai arba produktui, arba suremontuotam „Apple“ produktui taikomas toks pat kokybės garantijos terminas, koks buvo nustatytas pradiniam „Apple“ produktui, arba devyniasdešimt (90) dienų nuo pakeitimo arba suremontavimo, atsižvelgiant į tai, kuris laikotarpis ilgesnis.
Garantija neteikiama, jeigu:
- yra mechaninių įrangos pažeidimų;
- produktas grąžinamas be pirkimo dokumentų;
- gedimas atsirado netinkamai eksploatuojant, transportuojant ar prižiūrint prekę, neatsižvelgiant į gamintojo instrukcijas, taip pat dėl šalčio, drėgmės, skysčių ar karščio;
- produkto defektai atsirado dėl savaiminio nusidėvėjimo;
- produkto remontą vykdo tretieji asmenys - įrenginys buvo ardytas ar modifikuotas neautorizuotame servise;
- pastebima, kad tyčia yra pažeistas arba nuimtas serijinis numeris.
- apžiūros metu nustačius, jog įrenginys yra vogtas, apie tai nedelsiant pranešame policijai.
Pirkinio draudimo ir garantijos pratęsimo taisyklės ir sąlygos
Visuose iDeal salonuose bei perkant internetu galite įsigyti pirkinio draudimą nuo nelaimingų atsitikimų ar pratęsti gamintojo suteikiamą garantiją iki 5 metų. Su „Warranty Expert“ garantijos pratęsimo ir pirkinio draudimo taisyklėmis galite susipažinti čia.